Jag tävlar om en gästbloggning hos linnolsson.se

Såklart tar jag den här möjligheten att få gästblogga hos Linn Olsson, Sveriges bästa blogg! Mitt inlägg skulle ha rubriken ”Att leva med en osynlig sjukdom”, för det är just vad jag gör. Det märks inte ofta, och det ska det inte heller göra, men ibland är det skönt att bara få skriva av sig hur det känns och allt sånt. Jag skulle skriva från början, min lilla historia, och fram tills nu. Jag kommer nog göra det i vilket fall som helst nu när jag fått lite sug, men vi får se efter söndag!

http://linnolsson.se/?p=608#comments hittar du tävlingen på!

Kommentera

