Utmanad!

Jag blev utmanad av http://lmceventing.blogg.se/
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Antagligen typ lekte med barbie-dockor i hemlighet. Jag hade något slags tix eller vad man ska säga, att jag var töntig om jag lekte med dockor så folk såg.. haha.
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då red jag RonjaPonja i snöööööööön!
3) FEM SNACKS DU GILLAR
Poooopcorn!
♥ Chips i vettiga mängder
♥ Hallon-lakrits-döskallar
♥ Oliver
♥ Ost
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Ayo Technology
♥ Black and Gold
♥ Moves like Jagger
♥ Mister Cool
♥ Fences
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Köpa en heeest
♥ Köpa massa saker till mig och min nya heeest
♥ Handla kläder
♥ Bygga en stor pool vid min nya hästgård
♥ Ge till forskning
6) FEM DÅLIGA VANOR:
Inga. Skämt åsido, äter onyttig mat hela tiden.
♥ Dricker för mycket läsk
♥ Har dålig fantasi när jag rider
♥ Knarkar dator
♥ Jag är lat
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Rida ponny
♥ Lyssna på musik
♥ Blogga
♥ Dataaaa
♥ Vara med mina kära vänner
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Äkta päls eller skinn-saker
♥ Spetsiga naglar
♥ Fisk
♥ Skor som ser ut som att det ska vara en klack på, men som det inte är någon klack på…
♥ En helt transparent tröja
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Öhh.. hästen?
♥ Hunden
♥ Katten x2
♥ Datorn
♥ Mobilen
10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
3 thoughts on “Utmanad!

Kommentera

