Jerringpriset

Sitter och slökollar på Jerringpriset nu, orkar knappt med att se alla töntar och veta själv vilka sjuka framgångar Patrik Kittel, Rolf Göran Bengtsson, och så vidare, har haft, och att de ändå sitter och tjatar om ishockey, golf och orientering, när de dessutom bara har fått brons eller silver. Är inte ett guld alltid ett guld? Jag skulle till och med tycka det om det var tvärtom tror jag. Så, jag hoppas att många fler i Sverige gör precis som jag, ringer 15 gånger på RGB och tvingar era föräldrar att oxå ringa, på 09920603! ALLA röster räknas, och jag tycker att han är värd en vinst! Precis som resten av häst-Sverige oxå förtjänar att få mer uppmärksamhet.

I övrigt har det varit en chill dag i skolan och allt sånt, stallet var superb med markarbete som jag har på fiiilm! Mormor filmade typ 5 minuter när jag red. Han var inte jättelösgjord då, det gick bättre i början med allt faktiskt haha, sedan blev han taggad, envis och lite småtjurig så det är vad ni får se! Haha. Fick värsta work-outen av att springa fram och tillbaka med, hur många var det, typ 8 suupertunga bommar och block! Duuktig chey 🙂

Fick inte med någon outfit-bild, vi slutade med filmningen osv när det kom in en liten söt ponny i ridhuset, hatar verkligen när folk ser att man fotar/filmar! Haha, litet tix för mig. Iallafall hemma i stallet när det är typ mormor, är det någon pro är det lugnt 😉

Från filmen jag har på gång;

Kommentera

