Bollfånen

Det blev ett barbacka-pass, med lite lösgörande, lite fotboll och lite äventyr för min mobil. Dock var det ofrivilligt.

Jag är inte bra på öppna/sluta, inte alls faktiskt. För att vara ärlig vet jag inte hur det ska kännas ens när det är rätt. Alltså tränade jag lite på det idag bara för att, han var jättefin redan från början i formen så. Hade tredelat bett med fasta ringar, ingen nosgrimma (den är ju trasig) och Schockemöhle-täcket över benen.. myys.

Någon gång under traven hoppade min mobil ut ur fickan och flög ner i sanden. Jag märkte det inte förrän efter jag hade sadlat av och allt, så fick gå på mobiljakt.. den klarade sig förvånansvärt bra med sand överallt och repor. Stackarn. Uschuschusch! Hoppas den inte börjar strula mer för det.

Fotbollen gick grymt, han kunde inte ens gå förbi bollen utan att spetsa öronen och bli nyfiken och taggad. Enda gången när han blev rädd var typ när den rullade för fort mot honom och när han råkade putta in den i väggen = superfarligt. Filmade lite från hästryggen haha.

Kommentera

