Figureskating

Idag var jag med Sandra och fixade bilder till vårt grupparbete i spanska. Vi var på Studenternas där vi passade på att åka skridskor, slottet och Gränby Centrum. Vi har även bergsklättrat och fikat, trääääävligt! Fick gratis fika på Fågelsången, notera gratis. Gottis.

Har strax under 200 bilder, vissa bra, vissa mindre bra. Var ju inte det bästa vädret direkt att ge sig ut i, men vi hade inte så mycket att välja på. Efter vårt mission var accomplished (förutom skrivandet då) stoooorhandlade jag och mamsen för mitt stipendie (eller vad man ska kalla det), kom hem med bland annat tre tröjor/blusar, två par byxor, 5 par strumpor, 3 par trosor, hårsnoddar, handkräm, osv… haha. Fatta hur bortskämd jag såg ut i butiken, ”den, den den och den!” och proppar på mamma allt som ska provas haha.

Har redigerat några bilder som jag tyckte om, ingen förbättrings-redigering eller vad man ska kalla det utan jag ville få in en ny känsla. De var rätt tråkiga innan, gråa och trista. Vågar inte lägga upp några på Sandra för då kanske hon äter upp mig 😉 hahaha fast de är superfina allihopa!

Tyx? Egentligen passar alla inte riktigt ihop men tänk er EN känsla för varje bild.

3 thoughts on “Figureskating

  1. Fina bilder 🙂

    Får jag bara fråga hur du fick in bloglovinikonen? 😀

    Svar: Tycker du? Själv tycker jag det är skitfult men det är funktionellt! 😀 men tack iallfall 🙂

Kommentera

