Jag har en dejt

Har suttit och tidsinställt tre små inlägg till kommande dagar, mina så kallade ”förmiddagsinlägg”. Jag brukar oftast tidsinställa ett inlägg om dagen, runt 10-11-tiden så jag vet att jag inte behöver kliva upp för att blogga, jag vet alltid att det finns ett som väntar. Jag skriver alltid upp på en lapp med datum och tid inläggets rubrik, så jag vet vad jag har bloggat om och kan lätt se till kommande dagar i t ex vilken kategori jag ska göra inlägg i för att få en relativt jämn spridning.

Hur brukar ni göra, något liknande?

Bytheway missade jag Ponnyakuten idag, jag som nästan lovade mig själv att jag skulle följa det den här säsongen. Det finns inte heller på svtplay, surt. Jag som tänkte det kunde vara roligt 😦

Nu ska jag försvinna iväg till min dejt, med min favorit. Kan ni gissa vem? Sängen ♥

Kommentera

