”Jag är sen”.

 

Breaking Dawn Part 1 Honeymoon Photo

Citat från Breaking Dawn Part 1. Jag ääälskar den filmen från och med nu, men hatar att de ska vara så himla jobbiga och ta hundratuuuusen år på sig till nästa! Som ni kanske fattar, ja, jag såg den idag, nyss. Haha. Just därför jag kände citatet passade? Älskar slutet, fast ändå inte (just för att den tar slut när man vill se mer). När del 2 kommer ut tänker jag se båda två på raken, palla se en  i taget.

Det är en grej som är störande med filmerna, som om det inte vore nog med att man måste komma ihåg vad som händer i vilken bok, nu ska man dessutom komma ihåg vad som händer i vilken bok OCH vad som händer i vilken film som hör ihop med vilken bok? Fattar ni? Hahaha.

Har smällt i mig cola, popcorn, godis och popcornkrydda in my ♥ Det är mysigt. I en mörk salong, finns det något bättre än ett impulsbiobesök? Och för er som funderar, var min temp på 37.5 när jag åkte så jag kunde. Det är ju mindre ansträngande att chilledilla i en biosalong och titta på film än ge sig ut i kylan i stallet. Fick ändå inte göra ett smack om jag skulle med, det suger ju. Med tanke på vilken jävla press skolan och kompisarna oxå, sätter, lär jag väl få skit för det oxå. Men jag tycker ändå att det är mitt problem och jag orkar inte lyssna på andra som ändå själva inte orkar sätta sig in och försöka förstå hur det är för mig. För det går väl inte.

2 thoughts on “”Jag är sen”.

Kommentera

