Hiss


Till Charlies Häst och Hund! Hittade nyligen deras nyöppnade webbshop, den bedömer jag som fräsch, lätt att hitta på och enkel. Gillar att de har flera bilder på varje produkt, närbilder på märken och detaljer, men även en överblick över produkten. Bra priser upplever jag det som.

Av min erfarenhet är deras grejer bra till ett bra pris. Det enda jag haft som varit mindre därifrån är mitt bling-pannband (inte äkta) där stenarna åkte av efter bara några gångers användning. Det var Charlies eget. Något jag just nu mer än gärna skulle ha därifrån av en snabb titt att döma är teddypaddar från Mias och grimma med brodyr från Charlies.

http://www.charlies.nu/

Kommentera

