Ny dag imorgon!

Idag vill jag glömma. Ingen skola idag heller, kort och gott, fick plugga hemma efter att ha sovit av mig några graders feber.

Taggar till imorgon, haha, är helt besatt av tanken på att Hööks nya katalog kommer då. Hoppas posten är i tid! Annars blir det väl surfning på nätet 😉 Önskar bara jag hade någon hundralapp till så kunde jag införskaffa schabraket, lindor och boots… eller kanske något rea-fynd. Jag är helt dödssugen på ny utrustning. Vill iväg till Liquisini med men vet lixom inte något jag behöver… är ju rätt långt dit ändå i jämförelse med Hööks så känns tyvärr onödigt att bara åka dit ”för att”.

Om jag är hemma imorgon ska jag prata med mormor om inte vi kan åka till Hööks och fönstershoppa. Nu vet ju jag visserligen att det är ungefär omöjligt för mig med tanke på att jag redan har siktat in mig på fler grejer lixom…haha, men ändå. Antingen blir det ett litet ”paket” med schabrak och lindor eller ett KL-pannband på Sporren. Eller inget av dem.

Nu känns det genast roligare att längta till imorgon.

2 thoughts on “Ny dag imorgon!

  1. SV: Tyvär är de inte min egen fjording men jag rider honom 4 dagar i veckan samt utbildar honom 🙂 Han är mitt allt 🙂 Ridit honom i 1 år nu ! Och ja fjordingar är RIKTIGT mysiga och dom kan ju så mycket mer än vad folk tror!
    Kram, btw urgullig påni du har !

Kommentera

