Vad var det i påsarna?…

image

image

image

image

image

I Hööks-påsen låg det ett vitt schabrak jag fyndade till halva reapriset. 50 spänn lixom! Värt! Dock strl ponny men sånt är livet.. han har ju inte lika stor hängmage som Ronja så det är inte så illa det heller 🙂

Och, den stora grejen eller vad man ska kalla det, var en underbar KINGSLAND jacka/tröja, mullig och mysig! Woop woop! Även den på rea, hur tur lixom? Köptes på Sporren, är supernöjd!

Invigde tröjan i stallet såklart, (mobil)bilder visar jag imorgon eftersom jag är en snel kise 😉 Sjukt trött på att kameran är död (shit jag skrev trött igen först haha), har inte ens gått en vecka! Jag håller på att avlida… det är sämst. Jag vill visa nya fina bilder ju… Angående de här bilderna btw glömde jag lägga upp i stor storlek från mobilen så jag pallar inte ändra haha. Ska komma ihåg det nästa gång.  

One thought on “Vad var det i påsarna?…

Kommentera

