Jensen nästa!

Jag ska strax iväg på Öppet hus på Jensen, ekonomi-ekonomi. Hoppas det verkar bra, haha, jag pallar inte gå på massa och inte hitta något jag gillar… vill bara ha det här överstökat. Inte alls lika roligt att välja gymnasie som jag inbillade mig i åttan. Inte det minsta roligt är det, bara läskigt.

Fördelar med Jensen är typ (som jag kan komma på nu…):

  • Block-schema +1
  • Dator (fast jag har ju lixom redan en…)
  • Eget ansvar, ”a-tid”
  • Inga läxor man behöver göra på kvällen
  • Centralt läge +1
  • Haha, bra eller ej, ”Pedagogiska promenader” varje dag! 😉

Jag får se vilket intryck jag får, verkar det bra kan det här vara något för mig. Jag trivs bäst med att få ha ett ämne en halvdag eller så så man hinner komma in i det man gör så att säga. Koncentrera mig och lägga fokus på en grej i taget, och att de inte pressar hundratusen olika ämnen och prov samma vecka, in i hjärnan. Det funkar iallafall inte för mig. Önska mig lycka till och hoppas det blir bra! 🙂

Kommentera

