En liten header

Jag fick lust att knåpa ihop en liten header idag, resultatet är uppe! Ska förresten börja lära mig Photoshop nu, jag måste ta tag i det haha. Har det ju färdigt på datorn, bara väntandes… hehe. Däremot nya bilder skulle ganska kraftigt behövas. Jaja. Gamla får duga bra, även fast jag inte alls kommer ihåg vart alla bilder ligger! Har fem miljoner olika mappar med dumma namn. Suck.

Kvalitén orkar jag inte ens prata om, den blev sämst. Rutten. Äckligt dålig. Men det kom efter jag laddat upp den. Fy, wordpress!

Vad tyx i övrigt? Snabbt gjord med halvkass inspiration.

2 thoughts on “En liten header

  1. sv;Hej,tack för din kommentar:) Jag använder en Nikon d3100 och jag brukar fota manuellt eller på auto eller utan blixt,olika 🙂 Sen finns det ju sport och sånt och det brukar jag använda när jag fotar när någon rider:) Kram!

Kommentera

