22.00

För cirka 20 minuter sedan kom jag hem från stallet, haha. Åkte strax innan halv fem och hämtade upp Nadia, sedan har vi chillat i stallet (och fixat lite skitgöra oxå såklart). Notera, att trots vår evighetslånga, oavsiktliga tid i stallet, har ingen ridning blivit av!

Däremot åt jag en macka, en chokladbit, drack multivitamin och åt en till chokladbit. Middag enligt tallriksmodellen alltså.

Nej, men seriöst, visst gillar jag att vara i stallet men känns lite ovärt att komma hem strax innan tio på kvällen. Och vi hade inte ens kvällsfodring, surt. Sorry Nadia, men detta var inget jag visste skulle hända… hahaha.

Fast det var rätt nice oxå, att sitta och ta det lugnt, prata, allt sånt där. Ridning blev det inte heller för han såg lite halt ut på vänster bak, så då fick han vila så det inte blir något allvarligt. Ska kolla hur han ser ut imorgon, longering! Sedan får vi se vad det blir, tror han får vila ändå fast han är ren, bara för att inte få tillbaka det. Jag tror på en sträckning i den hala hagen, han har inga broddar i just nu. När han skos nästa gång, som är typ nu i veckan eller nästa, ska jag be hovis sätta i dem 🙂

Sorry för utebliven bloggning!

Kommentera

