Är det ens normalt??

Shit pommes frites, jag har suttit och pluggat till över halv åtta, från tre. Det är för tusan inte normalt!! Inte okej heller, någonstans. Speciellt eftersom det bara var ungefär en fjärdedel av vad jag måste göra i skolan på sjukt kort tid? Utan min kalender skulle jag avlida, seriöst…

  • Engelska-läxa till imorgon
  • SO till fredag
  • Prov i konsthistoria imorgon (som jag fick häftet till idag, lyckat)
  • Matte
  • Språkolympiaden i spanska
  • Grupparbete på spanska
  • Fysik till tisdag, stort arbete
  • Nationella i svenska, läsförståelse
  • Nationella i svenska, uppsats
  • Mer matte
  • Biologiprov

Där är min lista för slutet på den här veckan (2 dagar) och lite i nästa vecka. Där vi förresten inte fått några förutom de som alltid är eller något.

Varför gör de så här, plågar oss? Varför ska vi gå i skolan och anstränga oss där med, när ändå mer än hälften av allt måste göras hemma?? Jag var ju borta cirka en vecka med, tror ni att jag har skit att gå igenom eller vad? Jag vet seriöst inte ens vad vi håller på med på biologin och provet är nästa vecka… jag har bara haft en gång biologi med Satan herself och då gjorde vi i stort sett ingenting. Inkentinken.

Såhär känner jag typ just nu. Just shoot me.

Kommentera

