Fredagskväll

Körde på en dag/kväll med kompisarna istället för stallet, tog rätt val med tror jag även om min pålle alltid är underbar att åka till. Pappa åkte ut själv och var så duktig att han sprang med Expert inför en (erfaren) tjej. Han var något pyttelite halt även idag men det var absolut på tillbakagång så imorgon är det lugnt med ridning skulle jag tro. Det var knappt en synlig hälta.

Fikade sjukt mycket hos Sofia haha, fikafamiljen lixom. Jag och Dalia körde dans och sjöng, jag stod för falsk bakgrundssång och tinnitusvarning i öronen, och så kollade vi massa minnen från förskole till åttan. Haha.

Längtar till torsdagkväll nästa vecka. Nationella i svenska är (nästan) över då, iallafall skriftliga delarna, och vi drar iväg på kvällen och äter tillsammans härliga tjejgänget för att sedan gå på teater. Woop woop ♥

Ska kolla på Catwomen med bästa mamsen nu, haha. Myyys!

One thought on “Fredagskväll

Kommentera

