GÖTEBOOOOOORG!

Haha, jag trodde aldrig jag skulle få skriva det, men; Jag ska till Göteborg Horse Show den 24 februari haha! Var med i Libresse’s tävling där man kan vinna biljetter till valfri dag, valfritt antal biljetter, och jag körde självklart ett långt rim där jag bäddade in att jag ville bjuda med världens bästa mormor. Väääärt!

Fick ett superpersonligt mejl tydligen då, wiho! Kan knappt vänta dit, precis vad jag behöver nu! Något roligt att se fram emot.

Så typiskt mig att bara vinna saker såhär som jag inte tror, mihi. Så här glad! Snart har jag alltså varit på de tre största hästfesterna i Sverige då. Gud vad glad jag ÄÄÄR! Ska kolla upp och förhoppningsvis boka tåg och hotell och så imorgon, me ♥ hotell och hotellfrukost och hotellsängar och nya städer! Har visserligen varit i Göteborg en gång men bara över en dag. Ska bli görkul, hehe 😉

6 thoughts on “GÖTEBOOOOOORG!

  1. Sv; Nej du får absolut inte tro att jag bryr mig om statestiken BARA!!
    Den känns lite osäker, vet inte hur jag kan förklara det…
    Nja, frisk är jag inte riktigt, har många trubbel i mitt liv, med blandade saker, bland annat inga kompisar, så kan väl inte påstå att jag har det ”bästa livet och vill skryta” eller något sånt där.
    Skriver bara mina känslor, och sånt där.
    Hoppas du förstår.

  2. åh va kul, jag vann biljetter dit för något år sen men tog mig inte dit, bor ju i piteå så! :/

    sv: haha vi kan gärna byta, vill ha något varmare!
    visst, säg till då du lagt till mig så lägger jag till dig 🙂

Kommentera

