Klubbhoppning på UPK

Jag vill börja med att säga, GRATTIS NADIA OCH JALEO, till er tredjeplats i 80 cm! Starkt jobbat 😀 Superfina var ni!

Haha, som ni märker så var de superduktiga, hade säkert vunnit hela 70 med om han inte sprang förbi ett litet hinder, och jag var där och tittade helt frivilligt i 16 minus hehe. Vaknade imorse och var rätt pigg, så jag gick upp vid 8-9-tiden för att klä på mig allt jag äger och dra iväg. Väldigt trevligt! Filmade förresten båda Nadias rundor så ni får gå in på hennes blogg → nadiaas.blogg.se och kolla sedan hur duktig hon och Jaleo var!

Ska strax dra iväg till min dunderbara ponni, vet ni hur sugen jag blev på att för det första hoppa, och för det andra rida på en ridbana med så där perfekt mycket snö på?! Jag vill oxå ha en ridbana, hallå Gud, hör du det så är det bara att fixa.. jallarååååå! Tror iallafall jag kör på lite hoppning om jag inte fryser ihjäl 😉

Bilder står Nadia och Jaleo ifrån, snodda från hennes blogg 😉 

One thought on “Klubbhoppning på UPK

  1. Tack, vad glad jag blir att höra det :)!!
    Kände att mitt i alla kommentarer ”haha” så var jag tvungen att bryta trenden och göra ett försök på att få andra att få upp ögonen lite. Om jag lyckas det vet jag inte, men de kanske tänkte till en gång extra!

Kommentera

