Blogg.se VS WordPress.com

Blogg.se

WordPress.com 

Varför? Själv väljer jag…

  • blogg.se för att:
    – större möjlighet att göra snygga designer eftersom man får gå in i kodmallen
    – många har blogg.se och ser framsidan över populära bloggar, och så vidare
    – obegränsat antal bilder
  • wordpress.com för att:
    – lättare översikt över inlägg, kommentarer, och så vidare
    – mindre lagg med kommentarer, inlägg, bilder, och allt möjligt
    – reklamfritt

Alltså finns det fördelar med båda. Fick jag chansen skulle jag välja WordPress fast med betalfunktionerna och med mer kunskap eller vad man ska säga, haha. Eller blogg.se fast utan reklam och tja… ja. Jag gillar inte riktigt blogg.se tror jag. Finns så himla många bloggar där. Nä, jag vet inte. Men jag har ju wordpress nu! 🙂

3 thoughts on “Blogg.se VS WordPress.com

Kommentera

