Diss…


Vill verkligen inte säga det här, men diss till Perfect Sit of Sweden och Dressyrmupparnas kollektion. INTE till utseendet, utan servicen och informationen. Jag fick ju ett beigt set i födelsedagspresent, det var min stora present och jag blev sjuukt glad. Tyvärr kom ju inte grejerna innan julafton trots tidig beställning och man tänker ju att visst, det kommer väl i början av januari då. Chefen på PS var inte direkt speciellt trevlig heller i mejl, tycker dock att det var kul att Mupparna skickade en videohälsning och så.

MEN, två månader senare, vart är grejerna? Ingen information på bloggen, hemsidan, ingenstans. Häromdagen kom det upp på grund av tjat! Otrevliga mejl igen. Det är väl ändå de som ska smöra för kunden, eller?

Igår avbeställde mamma min födelsedagspresent… Det är sjukt dåligt av PS att vara så otrevliga och icke-serviceminded när det är DE som gjort fel från första början!! Känns ändå ruttet, visst var det inte värsta grejen att jag inte får just det här schabraket och så nu när jag klarat mig i två månader utan det eller vad man ska säga, det tråkigaste är ju att DET HÄR var min present, inget annat. Det är första gången jag får en personlig hästgrej i present!

STORT TACK PERFECT SIT – INTE.

One thought on “Diss…

  1. 😦 3 månader är lång tid att vänta, jätteledsen att det blev så här, jag har inte kunnat påverka det alls, men det förstår du ju. 😦 Kram, mamma

Kommentera

