Bow chicka wa waooo

Imorgon ska jag sätta mig och blogga och skriva lite inför GBG. Ska göra som inför Falsterbo-premiären, skriva ut program och stoppa med i plastfickan, restauranger, busstabeller/spårvagnstabeller, vägbeskrivningar, restauranger osv. Allt för att fixa till mig och mormor! Ska hinna slänga upp vanliga inlägg här med, haha.

  • Shoppinglista (önskelista haha) GBG Horse Show 2012
  • Bildinlägg – Ronjabilder från Eke
  • Ev. något mer inlägg till kategorin Sjukhus & Sjukdom, fakta

OCH, en bra nyhet! Oskar hjälpte mig att fixa digitalkameran idag, woopa! Så framöver kan filmer eller iallafall helt okej, nya bilder komma upp! Ska tigga till mig någon dag så en fotograf följer med och fotar vinterbilder med systemen oxå, någon som känner sig manad? SOFIA?!?! Haha. Eller Nadia?! 😉

Sommar ♥ 

3 thoughts on “Bow chicka wa waooo

Kommentera

