Bildminnen #2

Finaste Ronja! Den tjockisen har lärt mig sjukt mycket, och vi har haft underbara dagar och kvällar ihop. Jag ser ju fortfarande henne i hagen, men det känns ändå som att jag svikit henne lite. Men life have to move on och jag vill tävla och lära mig mer som Ronja inte passar för och är för gammal för. Morotsbitar i förbifarten blir det dock fortfarande… he he.

Här kommer bilder från Eke-tiden, ovan med att linda och rida henne 🙂 På den tiden körde vi blått set med schabrak och lindor – VARJE GÅNG! 😉

One thought on “Bildminnen #2

Kommentera

