When nothing goes right – go left.

image

image

image

image

image

Idag åkte jag ut till stallet med pappa innan han jobbade, vid elva-tiden, och tänkte frisera ponnyn, fixa honom lite snygg, kanske knoppa, gå ut på promenad och ta uppställningsbilder. Men… nej.

  1. Jag failade sönder med hans man. Lär mig aldrig, suck. Klippte typ någon centimeter till att börja med, så blev den hackig och ojämn, så tog jag lite mer, så failade jag mer, så tog jag mer, så blev det fult, så tog jag lite mer.. haha. Kommer aldrig lyckas få den snygg till tävlingen..
  2. Orkade inte fixa mammutbenen ordentligt, slarvade och tog bara det värst utstickande.
  3. Mormor fick inte med sig kameran hemifrån, så ingen systemkamera här inte, mobilen fick duga och då blev det ju inte någon photoshoot direkt.
  4. Det var sjukt jobbigt att gå i början, INTE bra promenadvägar haha. Sedan blev det dock top notch och då traskade vi på.
  5. Otroligt otålig och ouppfostrad ponny idag.

Hahaha. Så det blev inte direkt något. Vi traskade ut med ett fleecetäcke på ponnyn och bara hade kul istället 🙂

Kommentera

