ÖNSKELISTA GBG 2012

Nu har jag sammanställt min önskelista inför GBG Horse Show 2012. Vet ju inte riktigt hur sortimentet där ser ut på grejer, men det här är vad jag vill ha. Jag räknar med att ha MYCKET pengar med mig; 1000 kronor har jag haft till både Falsterbo och Globen, så jag vill fixa det. Dessa kommer troligtvis att bekosta KL-tröjan. Sedan eftersom min födelsedagspresent avbeställdes häromveckan, 700 kronor gick det på. Sorry mamma, men så är det.

Det som jag ska leta efter först och främst är silvrigt pannband, är nästan säker på att jag vill ha ett tvådelat från Kyro. Sedan en KL-tröja, helst Madera eftersom jag suktat efter den sedan den kollektionen kom ut 🙂  HÄR är inlägget jag skrev när jag höll på att dö för över ett år sedan haha! (Överfört från gamla bloggen).

Det var de viktiga sakerna! Sedan ska jag kika efter bra priser på schabrak, tänkte införskaffa någon luva, kanske mössa, sådär. Svarta ridbyxor ska jag kolla extra efter med. Ska försöka att inte kolla för mycket på grejer till hästen, fast det känns ju svårt… haha.

Har ni någon speciell inköps-/önskelista till GBG, om ni ska dit? 🙂

4 thoughts on “ÖNSKELISTA GBG 2012

Kommentera

