Alla ♥ dag

Glad alla ♥ dag alla ni! Tänker inte vara mer nyskapande än så, hehe. Min dag är inte det minsta speciell på något vis överhuvudtaget, tråkigt faktiskt då det brukar vara en större grej? Hursomhelst så hade jag feber imorse, snacka om att jag kände på mig det eller något igår. Bra hursomhelst att jag inte gick, hade blivit värre då till idag, och idag har ju inte varit toppen. Håller på att svullna upp i knävecket igen, var enormt igår och gjorde asont. Idag har jag (hittills) mindre ont där, smärtan har spridit sig till flera ställen så det är väl inte direkt bara positivt heller 😉

Sjukt ridsugen, lovar att det är bara för att jag vet att jag inte ska rida på en heeeel vecka. Funderar på att höra av mig till UPK eller något, haha. Hittade trots allt 3 sista minuten-biljetter när jag röjde häromdagen! Går fortfarande och tjurar över tävlingen. Jag var så jävla taggad ju! Nu kommer jag ju inte hinna rida igenom LB:n på tävling innan division 3 drar igång typ, shame on me. Suck.

I stallet fixade jag kraftfodret, var iväg och köpte pellets och mineraler idag, mockade, höpåsar och pussade på ponny med 3 morötter. Haha kul häst det där. Helt klart dagens höjdpunkt att få se hans söta blick och känna hans buffande och puffande på en! Han slickade på min halsduk, min jacka, mina byxor, i mitt hår och i mitt ansikte. Jag tror det var hans sätt att säga Glad alla ♥ dag 😉

♥ Grattis till Missen 7 år och Zigge Stardust 5 år! ♥

7 thoughts on “Alla ♥ dag

  1. sv: va roligt, jag ska dit på lördagen och kanske på fredagkväll. Det är 3:dje året jag är där, det är superroligt! 🙂

  2. Men det brukar väl inte vara LB de första omgångarna? Vet inte hur ni har det, men här har vi LC1 första gången, LC2 andra och sen LB3 i finalen..? och då hinner man rida Lb’n som förklass på andra omgången!

    Fast ni kanske har helt annat hos er? 🙂

Kommentera

