Att leva är mer än att hålla sig vid liv

Man sitter bara med ett stort smajl i ansiktet fast jag sitter här och har ont överallt haha. Det är så värt att inte bara läsa storbloggarna, har jag kommit på, och jag har även kommit fram till att det är mer najs att läsa småbloggar eftersom man får mer kontakt med dem och inte bara kommenterar ut i tomma luften. Fast en vana är en vana och jag kommer nog alltid kika in på dem ändå eftersom jag trots allt tycker om dem oxå.

För att komma till saken så blir jag jätteglad för alla kommentarer och speciellt de som faktiskt tar sig tid att läsa och BRY sig.

Och så har jag varit på Celsius

öppet hus idag för att komma till nåt annat. Riktigt dålig skola. Fast ändå inte lixom. Jag fick iallafall en urusel känsla från allt utom själva ridningen, om jag ska vara ärlig mot mig själv. Av någon anledning får jag för mig ändå att jag kanske vill gå där, skumt I guess. Alltså är mitt gymnasieval i stort sett klart, Lundellska it is. Woop woop. Fast andrahandsvalet. Kära nån… jag orkar inte tänka så långt.. och tredjehand…. bläbläblä.

Så trots att kroppen inte samarbetar, känns det bra efter en lååång varm dusch och med mini-riskakor framför mig. Mums. Blir hemma imorgon, är något skumt på gång med min mage (fast jag tycker personligen det sitter för långt ner för att vara magen) så ska lämna prover till sjukhuset och sådär, rutiner rutiner.

 

One thought on “Att leva är mer än att hålla sig vid liv

  1. sv; fin blogg! självklart att jag kan lägga ut en kommentar nån gång ibland! 🙂 vi får bara hålla kontakt mellan bloggarna! :=)

Kommentera

