Sjukis VS Friskis

Åhåhå, idag kunde jag bara lagt mig i en grop och aldrig mer kommit upp. Tragiskt va? Har ont överallt och orkar inte med ett skit nu, jobbisch jao. Och så får jag inte ens rida, för min häst ska oxå vara sjuk lixom.

Jag har iallafall kämpat mig upp, obvious, kletat på en mask i ansiktet med smink och solpuder och lite sånt så man inte ser ut som en glåmig jävla svennebanan som har magsjukan. Nepp, inte i min värld lixom. Har varit ut på en promenad med vår sjuka hund, ätit en miniriskaka och en kokt äggvita och ett glas lättdryck, it were very nice.

NU ska jag låtsas att jag inte har feber och åka och handla, wiiie! Förresten fick jag Häst&Ryttare på posten idag, det uppskattas hihi. Heeeeejdåååååååå! Från friskis och svettis 🙂

2 thoughts on “Sjukis VS Friskis

  1. Haha, jag förstår det.. Själv ska jag inte till GBG, det är lite för långt 😛

    Tack vad gullig du är!! Det är faktiskt en logga som är på min häst Moses 🙂

Kommentera

