Cupcakes

Haha, jag gav mig in i uppdraget att baka cupcakes idag. Såna grejer som Sveriges Mästerkock har en halvtimme på sig att göra (eller var det en timme?) som tar nästan tre för mig. Haha. Så himla typiskt mig, står det på receptet att det tar en kvart tar det en timme och en kvart för mig lixom 😉

Var iallafall gott som tusan, jordgubbar i muffinsen och asgod smak på själva frostingen. Jag gjorde några fula med mini-maränger på, och några med ett mini-geléhallon som topp bara. Gulligt! De var även uppskattade av mina familjemedlemmar. Haha. För min del var de mest roliga att göra men den jag åt var som sagt aaaaaaasgoooooood! Och ingen behöver reta mig för utseendet, jag tycker de blev jättesöta, är typ första gången jag spritsar nästan haha!

Muffins utan någon topping och mini-geléhallon samt mini-maränger…

På med frosting…

Färdiga! Vad tyx? 🙂 

14 thoughts on “Cupcakes

  1. Sv: Tack så mkt!;) Jag åker dit på fre och kollar på eftermiddan/kvällen, sen på lördag kollar jag också på kvällen. På lördag förmiddag och söndag förmiddag shoppar jag på Nordstan!:P
    Vilken/vilka dagar ska du dit?

    Dom ser ut att vara värd tiden!;) Kram

  2. Sv: ja visst är bilden fin 🙂 Vi har nu ströat med papper i 4 månader typ. För att hon har varit allergiskt mot damm. Men idag vart det slut på papper så vi köpte spån 🙂

  3. HAHA! xD jomen, det är klart, vi har ingen snö här i Stockholms området 😉 eller..? hihi! Detsamma!
    Gud vad goda dom ser ut :’D

Kommentera

