Ja fast nä

Idag kör jag lite bloggfritt.

Igår: besöksrekord, woop woop!

Hade feber idag, uschigt va? Rätt ont med men så sjuuukt mycket bättre än senaste veckan! Asskönt. Haft en ganska okej dag ändå, inget stall tyvärr bara… imorgon ska jag ringa Aud och snacka angående hästlicensen, panta burkar med mormor, gå till banken och sätta in småmynt på kontot till GHS, mejla Upplands ridsportförbund om min licens eftersom mitt gröna kort inte hittas och så var det något mer jag inte kommer ihåg. Hm haha.

Sjukt hungrig så kanske ska gå och fixa något att äta. Ciaaaaoooo.

 

3 thoughts on “Ja fast nä

  1. Sv: Jaha oj vad roligt!! Jag önskade verkligen att också kunde åka dit.. Min praktikledare Kristian Von Krusenstierna ska ju tävla!! 🙂 Men jag är hemma istället denna gång!

  2. Sjukt fin blogg du har!!

    – Kika in, och var med i min tävling om att bli veckans blogg!! Allt du behöver gör är att skicka iväg en kommentar om att du är med, kram!♥

Kommentera

