New in

Igår fick jag denna SNYGGA silverkrok till mitt nya rum. Haha har inte ens kommit halvvägs med städningen så vi kan måla en gång, men ändå! Hängde upp den i vardagsrummet och fotade hur det kommer att bli alltså. Blir jättetaggad på att fixa iordning nu, detaljer som svartvita fototavlor, vit ”gräsmatta” och en stor spegel ska rymmas. Silverdetaljer på vita väggar, hur fint? Sedan kommer färgen t ex i mina prisrosetter som givetvis ska få hedersplatsen som vanligt! 🙂

Förresten är detta mitt 1000:e inlägg här på WordPress! ROLIGT! 😀

3 thoughts on “New in

  1. Sv: så roligt! ska du köpa något speciellt medan du är där? 🙂
    Ska faktiskt ut och festa, men då mina föräldrar läser min blogg så har jag valt att inte skriva ut det. 😉

  2. störtskön ska du veta! 😉 Bakom dataskärmen sitter statstjejen som festar och lever livet. Enligt bloggen då är jag stalltjejen med endast plugg som förgyller dagarna 😉

Kommentera

