VET NI VAD JAG GJORDE IDAG??? ;)

Red Ronjis för första gången sedan sista september! 😀

Det kändes som att sätta sig på en tunna haha, lite skillnad mot Expert? Vi hade bara roligt och åkte runt, jättejätteroligt, jag hade bara kul och hade inga planer på annat direkt. Och imorgon ska jag rida henne igen! Le Alva glad. Tagga imorgon!!

  • RIDA RONNIPONNI!
  • Packa till Göteborg
  • Handla färdkost till tågresan
  • Ringa Aud, ev hämta ut Metacam till Expert
  • Skriva ut häftet och dubbelkolla allt
4 thoughts on “VET NI VAD JAG GJORDE IDAG??? ;)

  1. SV: Haha, ofta! 😀 Skönt ju, så man inte blir Lilli Dahlbacka David Bertil Lacka stämplad för hela livet 😉

    Åh, jo hon är allt fööör härlig! 😀

  2. Sv: Haha, okej. Jag tycker du ska prova, det är jätteroligt! ;D
    Nej, inte sp himla ofta, Men när vi tolkar bakom hästarna så har vi ibland skidor, så man kan väl säga 5 gånger varje vinter åker jag/vi skidor =D

  3. sv: ett tips är att inte tänka på höjden när du hoppar, hoppa inte högre än vad du känner dig bekväm med och håll dig på en säker häst som du kan lita på i alla lägen och som du vet klarar av det utan fara. När du sedan känner dig säker på den höjden så höj lite gran men inte för mycket åt gången, kanske fem cm eller så och sedan gör du samma sak på den höjden! Hoppas det blir bättre för dig för att hoppa r verkligen det bästa jag vet ♥

    Ja det finns verkligen ingenting bättre än att få hoppa upp på en häst igen efter att inte ha ridit på ett tag 😀

Kommentera

