Hotellrummet

Blev inte alls besviken på hotellet som jag trodde efter att ha läst recensioner – tvärtom! Ett riktigt fint hotell med trevlig personal, fräscha rum och restaurangen har god meny (enligt mig), med både lite dyrare mat som typ lamm och även billigare som hamburgare, förrätter t ex nacho-tallrik och vitlöksbröd. Vi ska lätt äta här imorgon! Mysmys 🙂 Hoppas på bra frukost med!

Har tagit mig en simtur i poolen, och suttit lite i bubbelbadet.

Idag var vi faktiskt iväg till mässan ändå haha och shoppade, sjuuukt bra mässa! Fingrarna var svåra att hålla i styr, riktigt svåra… haha. Här kommer bilder på hotellrum+lite vad jag har köpt idag:

Tummen upp för hotell Winn! 🙂

Tvådelat, silvrigt pannband från Kyro, check! Woop woop!

KL-tröja, kärlek på den ♥

KL-kepa, här taggar vi vår ni vet…

Vita lindor i fleece för ynka 45 kronor, fyra stycken.

KL-strumpor med Coolmax, 65 kronor.  

Sedan så var jag med i alla tävlingar man kunde vara med i skojigt. Hoppas jag vinner något oxå! Har tagit foderprover från Betfor, Pavo och någon müsli, tidningen Ridsport, fick en film och vykort gratis och lite sånt. Har inte kollat riktigt färdigt på mässan än hihi. Har några saker till men orkade inte ta upp och fota allt. Nu ska jag soooovaaaaa haha.

Var förresten förbi bloggmontern 2 gånger idag, höll på att skämmas ihjäl när jag tänkte säga hej till Sofia Genne. Ponnysannings-tjejerna var rätt schyssta, och Linn Olsson (när jag gickförbi andra gången), hon växte i mina ögon! Riktigt snäll även fast jag hade världens dummaste frågor, typ ”HEJ.” Tystnad. ”Hur mår Winnietoo?”. Blabla. Haha. Jaja, jag vågade iallafall gå fram vilket jag hatar egentligen 😉

One thought on “Hotellrummet

Kommentera

