Frukost, check!

Åh vad jag älskar att bo på hotell. Om vi bortser från att jag hade feber idag (jag kastade självklart i mig en ipren så det har nu sjunkit till 38,0) så rusade vi nästan ner till frukostbuffén – betyg 4/5 på den! Hade blivit en femma om det hade funnits ännuuuuu mera saker, jag tyckte det var lite futtigt med brödsorter. Visserligen åt jag ingen men ändå.

Vi har införskaffat ett 24 timmars-kort till buss och spårvagn nu oxå, så slipper vi sitta och vara nervösa eftersom vi tog spårvagnen gratis 2 gånger igår hihi. Tack Göteborgs kommun! Turistigt värre.

Nu ska vi alltså dra iväg till mässan för andra gången, hört att det skulle vara mer folk idag? Torsdagen var tydligen den lugnaste dagen sägs det. Sedanska jag ringa Astrid och höra vad hon säger, och vi ska titta på tävlingar och show. ROLIGT VAR ORDET! Jag ska kolla efter ett par LaCrosse-dojor, nivet de här mönstrade gummistövelsliknande ridskorna? 🙂

One thought on “Frukost, check!

Kommentera

