Scandi

Dagens enda bild!

Åhåhåh, vad roligt jag har haft idag haha. Vi gick inte alls så mycket på mässan, men ändå hann jag införskaffa:

  • Catago guldboots från Kings (?)
  • Kingsland-schabrak från Börjes
  • Vann en rosa Libresse-borste, eller rättare sagt jag skrev åt mormor i hennes namn haha
  • Fick ett par Mountain Horse-ridskor av mormor!

Vi har åkt buss och spårvagn och lyckats verka smarta, dutktiga cheyer! Kollat på hopp- och dressyrtävlingar, missat Mounted Games men sett dansande eldhästar och Pas De Deux, varit mer i fler tävlingar, köpt hästlotter och lite sånt. Suttit på bänkar/stolar och gått i montrar, haft roligt helt enkelt. Idag såg jag Dressyrmupparna med men lät bli att säga hej, Sofia Genne igen och Nellie Berntsson. Haha, om man nu ska säga något sånt. Såg säkert några fler med men de kan jag ta imorgon på tåget eller något kanske.

Restaurangen på hotellet hade stängt när vi kom fram till hotellet så vi fick kila ner till Statoil och köpa korv HAHA. Nu ska jag ta av mig mina kläder, vila mina skavsåriga fötter och bli hungrig till frukosten imorgon. Ciao! 😉

4 thoughts on “Scandi

  1. Jättekul att du hittade så många fina grejer att köpa! Du får gärna om du har möjlighet skriva om prisskillnaderna, jag är inte ute och åker så ofta, men kommer att vara med under flertalet större hästfester i sommar och där finns ju alltid shoppingställen, då kan det ju vara bra att veta om det är värt att lägga undan några tusenlappar att spendera och få mer för pengarna 🙂 Just nu sucktar jag efter Kingslandgrejer i alla dess former, men originalpriset ligger högt så det skulle vara kul att höra om det är någon skillnad mellan utställningstorg respektive butik.

    • Jag fixar det imorgon om jag hinner, tack för tipset 🙂 Jag har själv blivit något av en KL-fantast, I guess att jag blivit en snobb jag med 😉

Kommentera

