HAHAHAHA!

Känd nurå! Skämt åsido, Stina skrev till mig på facebook att hon hade sett mig på Ponnysanning’s blogg, jag bara ”say whut?”, klickar in på sidan och BAM! där är jag på en bild haha! Lyckat därå 😉

Länk till inlägget: http://www.ponnysanning.se/?p=5346#comments

One thought on “HAHAHAHA!

  1. Härligt att ha hittat till din blogg Alva! Vilken bra blogg du har, det är jättekul att läsa om dig och Expert och allting runtomkring. Du är riktigt duktig på att bygga bloggen och jag är redan en stark ”follower”. Kommer fortfarande ihåg när du kom till stallet med Ronja, tänk så mycket som har hänt sedan dess! Lycka till, jag kommer säkerligen flitigt kommentera här i framtiden. Jag har även passat på att tipsa om din blogg på min blogg, hoppas det är okej! / Engla-Johanna som tidigare ägde Lady

Kommentera

