GBG the city

Har varit helt borta hela dagen och inte gått in på bloggen överhuvudtaget, oops? Jag är fortfarande inne på horse showen känns det som… har kollat hoppningen oxå och förundras över att endast 5 ekipage gick vidare till omhoppning, i en så pass stor världscupfinal. Ännu mer förundras jag av det faktum att SVT ännu en gång (dressyren innan) avbryter utan någon som helst förvarning innan prisutdelningen. Skäms SVT, skäms. Även fast sändningstiden på text-tv samt i tidningar stod fram till en halvtimme senare. Mycket lustigt.

Jag tyckte de fåtal bilderna jag knäppte i Göteborg blev så tråkiga färger så jag posteriserade allihopa, rätt över originalbilden. Här kommer de hursomhelst!

Imorgon ska jag försöka hinna ladda upp bilder på Expert som jag tog idag, måste bara försöka redigera till dem lite eftersom de ser ut som ”hej kom och hjälp mig” haha 😉

Kommentera

