Visste ni att….

…jag faktiskt har träffat Jan Brinks Briar på riktigt, klappat honom, och så vidare?

Det var under Stockholm Horse Show 2009 när jag var med Astrid nere i stallarna. Vi hälsade på massvis med ryttare, hästar och deras hundar med för den delen. Superroligt var det! 🙂

Jag är lite efter...men här är iaf mina suddiga BACKSTAGE bilder från Sthlm Horse Show! ;D
OCH DET HÄR ÄR BRIAR! SUG PÅ DEN DU! Han var megasöt, och megatrött så han orkade typ inte masa sig fram genom boxen.. x) Och det gick typ inte att ta kort över det två meter höga boxstaketet hahah ;P<p>Jag är lite efter...men här är iaf mina suddiga BACKSTAGE bilder från Sthlm Horse Show! ;D<br />
<b>DÄR ÄR HANS HUVUD! YAY! :DDD</b><br /></p>

Så här fina bilder fick jag! Han var ”inburad” i en box med vad jag tyckte var två meter högt staket. Är man en fin häst så är man!

Kommentera

