Sjukhuseeeet

Dagens sysselsättning! Skämt åsido, var ju på sjukhuset idag på vanligt rutinbesök samt tog prover, var ett tag sedan nu haha. Vägde, mätte, och pratade, samt tog prover då som ni ser på bilderna 😉

Jag har ju inte haft den bästa perioden i livet kanske nu senaste veckorna, är antagligen medicinerna eftersom vi experimenterar lite med dem eller vad man ska säga, allt för att hitta den bästa (lägsta) dosen med cortison, cellcept, osv. Kommer faktiskt inte ihåg vad blodtrycksmedicinen heter, men den gör ju inte så mycket skada tror jag. Cellgifter brukar man reagera mer på haha! Så jag hoppas vi kommer fram till något som kan funka så jag överlever, gör jag väl nu med ioförsig men vore trevligt att må ännu bättre fast med mindre medicin. Hur nu det går ihop, men något ska nog funka!

5 thoughts on “Sjukhuseeeet

  1. sv: dom är typ i ”baddräktsmaterial” supersköna att ha på sig verkligen, ångrar inte köpet en sekund 😉 sen är dom ju skinnskodda i de gråa!

  2. SV; Det var en marinblå ulltröja med märket på armen som jag ville ha, men så fanns den inte.. Tack så mycket förresten, jag köpte ju likadana lindor som dig fast i brunt! De var jättebra 🙂

Kommentera

