No one loves me quite like you do

Vaknade upp med feber idag, vet inte hur många gånger på sistone jag skrivit den meningen? Jag la mig iallafall i sängen igen i typ två timmar och sov, sedan var det bara att kliva upp och äta frukost och så vidare, trycka i mig en ipren och dra iväg till de två sista lektionerna iallfall. Inte värt att missa fysik och svenska nationella, eller? Fick lite lunch på köpet haha. Mådde skit egentligen men bara att dra på smilet! 😉

Inget stall idag, hängde med SANDRA istället, nu är jag här. House ikväll, woop woop!

11 thoughts on “No one loves me quite like you do

  1. Sv: Tack! Det vita schabraket och broderingen kostade 450 kr ^^ men blir säkert billigare om man skickar efter från nått annat märke eller så =)

  2. Sv: Ja plugga är väl inte en sån stor hit 😉

    Jag har haft en bra dag faktiskt. Skulle ha gått till stallet idag men det hann jag inte med på grund av pluggandet 😦

Kommentera

