Just nu kommer jag inte på en tillräckligt bra bloggrubrik

Feber idag igen, som sagt är det lite tjatigt att påpeka menmen. Idag var vi uppe över 39 grader vilket det inte varit på länge, tempen låg på 39,3 så det var inte så mycket att diskutera om skolan, jag kunde ju för den delen inte ta mig upp ur sängen själv pga smärta heller så hade väl blivit vad man kallar ”fail” med mig där haha!

Har legat i soffan och sovit, haft yrsel och diverse annat skit.

Var ju tvungen att ta mig iväg till stallet med eftersom kiropraktorn kom idag, hon ryckte och slet i benen och på kroppen enligt något speciellt mönster och det var lite obehagligt eftersom jag inte visste vad hon skulle göra och så. Hursomhelst ska tandläkar’N få ta en titt på honom och jag ska ge Metacam och skritta och eventuellt trava lite på honom, så skulle hon titta på honom typ 1-2 gånger till. Han hade massor av grejs och rätt ont enligt henne, inte vet jag men man såg att han inte direkt njöt av sin behandling iallafall. Den var ju inte kunglig direkt.

Så jaaaa, måste iallafall få Aud att skicka passkopia så jag kan skaffa licensen till honom och att jag ska fixa min licens innan 13:e då sista anmälningsdatum till första omgången av division 3-dressyren är. OMGGGG STRESSAD!!!!

4 thoughts on “Just nu kommer jag inte på en tillräckligt bra bloggrubrik

  1. Förlåt för sent svar! :$ Men jo, jag tycker du ska fråga om du inte kan få rida din förra häst någon gång! Nu vet jag ju inte alls vad det är för människa som äger den och hur bra ni går ihop, men du skulle ju kunna fråga om ni ska rida tsm och om ni kan byta hästar? (:

Kommentera

