Effektiv chey!

Idag har jag fått massor av blogginlägg skrivna och även hunnit läsa lite bloggar. Åt en kladdkake-bit till lunch och har druckit ett par glas ice-tea, nyttig dag känns det här som va? Jaja, är ju fredag. Mår lite små-illa emellanåt när jag sväljer, känns som att jag är svullen i halsen eller nåt… ni vet känslan när det är som en svullen boll på ena sidan? Nä? Haha. Det är väl bara fel på mig I guess…

Har skrivit 6 blogginlägg, 7 om man räknar med det tidigare idag och med det här alltså 8. Helt okej jobbat av mig som är extremt seg på att blogga! Kan ta flera timmar med ett enda typ haha. Och jag har ju inte bara suttit klistrad vid datorn, lilla Kurt skulle ha gått under då haha! Han ska förresten få gå till mormor alldeles strax, ska jag berätta det för honom kanske? 🙂

Ska till stallet alltså, därav Kurt flyttas dit. Funderade om jag skulle ta med honom, men jag avstår eftersom jag fick hem Metacamet idag. Nu blir mina fingrar lila med (Raynauds fenomen) så jag avslutar här 😉

Foto: Nadia Liljedahl 

One thought on “Effektiv chey!

Kommentera

