Vårplanering träning+tävling

Utan att jag kollat med pappa och så innan då, och jag räknar med att Expert är frisk tills dess!

  • Markarbete-/hoppkurs på UPK för Gabbi, 2-4 april (måndag-onsdag) – 650 kronor.
  • Första omgången i division 3 på Jälla (anordnas av Lagga), 1 april (söndag) – vet ej exakt pris
  • Pay’N’Jump på UPK, 8 april (söndag) – 80 kronor per start
  • Dressyrträning inför div 3, vet ej datum osv än
  • Hoppträning på Sandbro, anytime – vet ej pris

Känner mig gryyymt taggad på allt just nu kan jag bara säga 🙂 Har inte planerat in några andra tävlingar ännu än dressyren, eller jo, jag och Nadia ska ju rida en distansritt tillsammans men den minns jag inte riktigt när den var, in the future iallafall och utan propp än så länge. Men det ska bli toppen! 🙂

2 thoughts on “Vårplanering träning+tävling

  1. Hej!
    Du har kommenterat min blogg om vart min häst står.

    Svar: Han står i stall frossarbo. Som ligger i frossarbo skogen.

    Tack för din kommentar!

Kommentera

