Nu har jag….

Jag har fixat några inlägg till, är ni nyfikna på vad som kommer att finnas att läsa denna vecka kanske? Veckan ut har jag kirrat förmiddagsinläggen till, skönt att ha det gjort 🙂 Får jag några fler idéer och slötid fyller jag på!

Har hunnit plugga lite oxå, astråkig fysik.. bläbläblä. Iallafall.

  • Hur det går för Kurtii
  • Hiss & Diss i utrustningsväg
  • Negativa saker med att låna häst
  • Min drömtransport
  • Failbilder på vovvsingen
  • Rundtur i sadelkammaren

Hur låter det va? Sugna på att läsa? Själv tycker jag det verkar intressant haha 😉

SOMMAR ♥

One thought on “Nu har jag….

  1. Åh, jag ÄLSKAR den där bilden på mig & Rose, passar så bra ihop med hur det kändes att rida henne!!! Du är grym :’)
    Och finaste My också, åh!

Kommentera

