Rundtur i sadelkammaren

Suddiga bilder eftersom jag tog de en mörk kväll med mobilkameran 😉

image

image

Sadelkarusell som man kan snurra på med sadlar på, både engelska och westernsadlar.

image

Två sadelhängare+tränshängare

image

Fler sadelhängare…

image

…och ännu lite fler.

image

Förvaringslådor, en till varje inackordering/box. Det står nummer på, så det boxnummer man har är samma som lådan, jag har dock kvar samma nummer som i förra boxen, numera är mitt boxnummer egentligen 8 men för enkelhetens skull har jag samma. (Den är lite bombad med saker)

image

Skohylla som typ 2% av skorna får plats på.

image

Tränshängare, gissa vilka som är mina haha? 😉 De med blingbling såklart!

image

Massor med träns.

image

Japp, massor.

image

En snygg kristallkrona som lampa har vi oxå.

image

Bild där man ser bättre hur sadelkarusellen funkar (nerifrån).

image

Schabrak-/padd-/täckeshängare som man kan skjuta in i varandra för att spara plats, och några tränshängare bakom. Mina schabrak ligger dock nerpulade i lådan under vintern och några är hemma haha.

Vill ni se fler bilder från resten av stallet? 🙂

One thought on “Rundtur i sadelkammaren

Kommentera

