Dåligt

Jag fick ju schabrak+benlindor från Dressyrmupparnas Limited Edition-kollektion på julafton, som födelsedagspresent. Vi avbeställde det i februari eftersom det aldrig kom, otrevliga mejl från Perfect Sit, och så vidare. Mät min förvåning när jag nu läser på DM’s blogg att inte förrän 20 mars kommer schabraken till Perfect Sit – och skickas EFTER det till kunderna. Alltså antagligen i april kan folk använda det de beställde i december.

Det hade ju varit kul för mig, använda det i två månader och sedan lämna tillbaka hästen. Jag ångrar med andra ord inte alls avbeställningen även om det kändes jobbigt när vi sa ifrån min födelsedagspresent.

Bild från dressyrmupparna.se

3 thoughts on “Dåligt

  1. sv: haha, fattar varför hon gnäller om den! ❤ värt att se tycker jag, du borde titta någon gång 🙂 dock är skådespelarna ingen höjdare alltid, men tycker ändå den är bra! 😀 ❤ Kram 🙂

Kommentera

