Omotiverat

image

Åhhh, jag orkar inte med att ha en sjuk häst längre. Känns som att jag glömt hur man rider ens? Kommer se ut som en riktig sopa när jag hoppar upp igen….om jag får göra det ens.

Har feber idag igen, men jag hade hoppats på att hitta på något kul ändå. Dock är vädret skit så jag blev lite oinspirerad… Stallet ska jag iallafall till, hur kul nu det känns.. Har ingen aning om vad som händer där eftersom det tydligen var clinic. Hur länge eller nånting vet jag inte eftersom det inte stått nånstans och ingen svarar när jag frågar på tavlan heller. Snelt när jag annars både igår och idag hade tänkt leka i ridhuset med honom, trickträna lite och promenera, vi får hoppas att det är is- och snöfritt runt slingan eller något nu då…

Först av allt får jag väl klä på mig eller något I guess….

4 thoughts on “Omotiverat

  1. Hej! Såg en annons i en hästtidning att man kan ansöka till något som heter Victoriafonden , som är ”ämnad för stöd till barn/ungdomar med hemvist i Sverige, med ett funktionshinder eller en kronisk sjukdom”. Tänkte på dig! Det verkar som att man skulle ha sökt senast 1 mars för att få bidrag till hösten, men kanske kan du söka till nästa termin annars! Länk till mer info: http://www3.ridsport.se/Svensk-Ridsport/Stipendierochfonder/Victoriafonden/

    Och om inte annat så kanske det finns andra fonder som du kan söka till och få hjälp för att kunna fortsätta med ridningen? Kram.

Kommentera

