Sjukhuset!

Idag är det sjukhuset då, besök hos Anders med blodprover och så. Jag hoppas att vi kan sänka cortisonet ännu mer, som alla andra gånger vi är där, och att allt bara flyter på som vanligt. Brukar inte vara något större problem haha! 😉

Redan klockan åtta har vi tid, fast det har vi ju alltid så egentligen inget speciellt.

Hoppas jag inte har feber haha, (skriver det här kvällen innan du läser så det vet jag inte än), och att det går bra i skolan. Orkar INTE missa mer och så.. orkar faktiskt knappt tänka på vad jag måste plugga och lära mig för skit imorgon. Något jobbigt blir det ju iallafall, åtminstone geografiprovet på en gång och alla andra prov såklart… Jaja. Vi tar det när det kommer, lever i nuet så länge! 😉

 

5 thoughts on “Sjukhuset!

  1. Sv: Jaa men hoppas du hittar ett annat stall då! Så där kan du ju inte ha det! Pinsamt att människor beter sig så. Speciellt om de är vuxna (vilket jag antar).
    Och ang kroniska sjukdomar så tror jag det bästa är att bara prata med de som förstår och försöka sluta hoppas på att få empati hur hemskt det än låter..

  2. Hej igen!
    Måste säga det igen, vilken otroligt fin blogg du har och sååå fina kort!!!!
    Tänkte bara höra med dig om du har något tips på ”sänkning av kortisonet”, har testar två gånger och blir så dålig och det är snart dax att testa sänkning för mig igen, tänkte du kanske kan dela något råd=)
    Må så gott du bara kan!
    Kram Kram

Kommentera

