Gladis!

Hur glad blir man när man kikar in på bloggen och ser ett fint besöksrekord? 😉 SÅHÄÄÄÄÄR GLAD! Tack alla som var in hehe, it makes me happy. Dessutom bara av att jag gör det jag tycker om, bloggar. Känns bra, har legat stadigt i statistiken verkligen förutom igår, när det sköt mot stjärnorna wihi. ♥

Nog pratat om detta, action! Gjorde inget i stallet faktiskt, men shit vad skönt det var därute. Jag hade kunnat vara där i evigheter, idag var det seriöst vår. Hade jag haft en frisk ponni hade jag så lätt ridit ut, det är ju till och med ljust. Han fick på sig ett bogskydd som jag fick låna med, lite stort men jag drog upp det som en polotröja så förhoppningsvis funkar det på pluttis. Snart är det ju dags att gå utan om det fortsätter så här, men han rullar sig så jävla noggrannt varje dag hehehehehehhehe så det blir bra så här 😉

Imorgon kaanske jag ska rida Eld, beror på hur jag känner mig då, ville inte fråga idag just därför. Men om det går som jag vill så! Then I might just take a ride..

5 thoughts on “Gladis!

  1. hahaa! 😉
    de va sjukt jobbigt, men ville inte sluta ä’ndå 😉
    ja hon är lite tjurig ibland 😉
    hon är så i hagen med..
    först springer hon ifrån mig, sen när jag får tag på henne så står hon still och vill inte flytta på sig. så då får man hänga sig i grimskaftet och då KANSKE hon går, när hon väl går så bitts hon och ibland kan hon kicka lite med ett bakben 😉

Kommentera

