Visste du att…

Jag älskar att blanda foder, och till och med fylla höpåsar när det är lagom blött hösilage när man kan ta det som i ”klumpar” som väger mycket. Jag känner mig väl som en kock haha? 😉

Här kommer Experts foder på köpet;

 

Betfor

Morötter

Mineraler

Äpplen

Resultatet! Haha. Han är ju inte igång nu, så därför får han bara betfor och mineralerna. Annars får han kraft oxå, och jag kanske ska ge lite b-vitamin nu när det är pälsfällning på gång, fast jag tror inte det behövs eftersom han bara har benen, huvudet och en lapp på ryggen 😉

Kommentera

