Woopa

image

Finally back in school! Var inte jättejobbigt att vara tillbaka idag, jag har ju skaffat mig en mer chillig inställning med vissa ämnen jag bryr mig om, resten får vara helt enkelt. Gjorde undan ett prov idag oxå, gick inte bra. Jag får väl skylla mig själv när jag inte pluggar tillräckligt…

väg till stallet nu iallafall efter att ha ägnat sisådär 2-3 timmar på en jävla uppsats i spanska som jag inte haft på över en månad, woopa, bra där Alva. Aja. Hinner nog inte göra något speciellt roligt i stallet men vi får se.. Till imorgon måste jag komma ihåg att fixa ett bogskydd, han får lite skav av nuvarande täcket!

3 thoughts on “Woopa

Kommentera

