All you gotta do is…

Jag har blivit alldeles för bra på att svara på kommentarer känns det som haha, jag får alltid asbra inspiration när jag får en fråga, ett ämne att skriva om, och skriver mil på den personens blogg. Jag tänker därför att jag ska försöka svara på dem i inlägg? Blir lite personligt skrivet mot personen som frågar ändå, men att jag länkar till inlägget alt. kopierar det till en kommentar då, så jag får mina inlägg om sjukdomen skrivna ändå 🙂

Tänker även fixa en knapp i menyn, en helt egen söt liten knapp, till kategorin ”Sjukhus & Sjukdom” så den blir lättare att hitta. Har dock upptäckt att på vissa datorer knasar bilderna i menyn helt, så det måste jag oxå ta tag i. Vill att grejerna och knapparna ska passa ihop med varandra bara så jag måste göra alla på samma gång, och att de ska sitta som jag vill..

Har förresten 2 % bildutrymme kvar innan jag måste köpa mer utrymme, och då funderar jag även på att göra en till grej… Inte säker än men möjligen!

 

2 thoughts on “All you gotta do is…

Kommentera

